מוצרי Guest App

מהפכה אמיתית בשיפור חווית האורח מבית WishBox

חברת Hoteliers שמחה להציג את המהפכה בתחום החוויה והמסע של האורח באמצעות האפליקציה של ווישבוקס:

  • קיצור זמנים.
  • הגדלת הכנסות.
  • הגברת מודעות למותג.

WishBox  ממומשקת ישירות למערכות איתן המלון עובד: מערכת ניהול PMS, ערוצי מכירה חיצוניים שונים, אתר הבית ועוד..

הממשק הישיר של WishBox, מאפשר יצירת נקודות מפגש ומעורבות עם האורח שלכם לאורך כל מסע האורח שלכם מרגע ביצוע ההזמנה.

נקודות המפגש במסע האורח כוללות:

  • משלוח אישור הזמנה אלקטרוני מעוצב וממותג ישירות לאורח שלכם. אישור ההזמנה יגיע מטעמכם ללא תלות באיזו פלטפורמה אלקטרונית נעשתה ההזמנה.
  • אשף Check In Online – האפליקציה של WishBox מציעה אשף מילוי פרטים חשובים והכרחיים, ועל ידי כך קיצור משמעותי של זמני ביצוע הצ'ק אין, מה כמובן מביא לשיפור בחווית האורח
  • גישה לאפליקציית אורחים ממותגת – ללא צורך בהורדה- בה תוכלו להעצים את חווית האורח על ידי: ריכוז כל המידע החשוב לאורח שלכם למהלך שהייתו, צ'אט עם האורח שלכם בו תוכלו לתת מענה מיידי לשאלותיו, ריכוז המלצות לאטרקציות ועוד…
  • Upsaleים- של WishBox מאפשרים לאורח שלכם להגדיל את חוויתו על ידי הזמנת שירותים נוספים מראש: שדרוגי חדרים, שירותי VIP בשדה תעופה, תשורות למינהן ועוד…

ראוטייר יצירת תקשורת נקייה ומהירה עם אורחי המלון בזמן אמת

אנו ב Hoteliers מאמינים כי טכנולוגיות חדשניות בתחום חווית האורח הן חלק בלתי נפרד מההתקדמות המלונאית, ולכן בחרנו בראוטייר להיות הפלטפורמה העיקרית בתחום זה.

ראוטייר מאפשרת יצירת תקשורת נקייה ומהירה עם אורחי המלון בזמן אמת, בשפת האורח ודרך המכשירים הפרטיים של האורחים, ללא צורך בהורדת אפליקציות או תוכנות כלשהן.

מעבר לזה ראוטייר מספקת פתרונות תקשורת וניהול משימות פנים מחלקתיים ובין מחלקתיים במלון ועל ידי כך תורמת לשדרוג הטכנולוגי הנדרש במתן שירות לאורחים.

באמצעות ניהול משימות טכנולוגי חכם, מלונות יוכלו לבצע בדיקה מדוקדקת ביותר באשר לתפקוד המחלקות, לבצע ניתוחים מדוייקים ועל סמך הנתונים המתקבלים לקבל החלטות נכונות יותר, אשר מטרתן בסופו של דבר להגדיל את רווחי המלון ולהקטין את ההוצאות.

בזמנים הנוכחיים, כשמשבר הקורונה היכה בחוזקה בענף האירוח, חשוב ליישם טכנולוגיות תקשורת מרוחקות אשר יתנו מענה מיידי כשם שהאורח עומד מולנו בדלפק. ראוטייר נותנת את הפתרון המושלם שמאזן בין חובת הריחוק החברתי לבין תקשורת מהירה, מותאמת אישית ונגישה לכל אורחי המלון.

ראוטייר ו Hoteliers שמים בראש ובראשונה את שביעות רצון האורחים מתוך הבנה כי אורח מרוצה מהווה נתח חשוב מאוד בהגדלת רווחי המלון.

הגיע הזמן לקחת את חווית האורחים שלכם כמה רמות מעלה.

Ioten