מוקד תמיכה

מוקד תמיכה 24/7 מבית הוטליירס

יש לכם שאלה? זקוקים לעזרה? כלקוחות הוטליירס תקבלו מאיתנו תמיכה טלפונית ודיגיטלית למשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע לכל רשת או בית מלון. מוקד התמיכה הטכנית שלנו מאויש על ידי צוות מיומן שעבר הכשרה מקצועית עם אוריינטציה מלונאית מובהקת, וכל אנשיו נותנים מענה ישיר לצרכים התפעוליים של המלונות. אנחנו בהוטליירס מקפידים שצוות מוקד התמיכה שלנו יכיר היטב את הפרויקטים, ויעניק לכם שירות מצוין, תמיכה טכנית מלאה וליווי שוטף תוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר. בכל מצב, אורחי המלון שלכם ימשיכו ליהנות מחוויית אירוח מעולה.

שעות פעילות המוקד:

  • בימים א-ה בין השעות 08:30-17:30
  • בימי שישי ובערבי חג 08:30-14:00
  • בטלפון 074-7699000
  • בדואר אלקטרוני [email protected]

החל מהשעה 17:30 עומד לרשותכם תורן לילה עבור קריאות קריטיות בלבד בטלפון 074-7699000.

שעות עבודה במהלך חג פסח 2024

תאריךחגשעות פעילות
22.4.24ערב חג פסח 8:30-14:00
23.4.24חגתורן לפניות קריטיות
24-26.4.24חול המועד8:30-17:30
26.4.24יום שישי8:30-14:00
28.4.24ערב חג8:30-14:00
29.4.24חגתורן לפניות קריטיות

Select your Language

HOSPITALITY TECHNOLOGY SOLUTIONS

בחרו דרך לתמיכה

HOSPITALITY TECHNOLOGY SOLUTIONS

נשמח לספר לכם יותר כיצד הוטליירס יכולים לספק פתרונות טכנולוגיים 360° ולהתאים לכל מקום אירוח את השירות המדויק עבורו

באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר.