Home » שרותי מחשוב וענן » מוקד תמיכה
יש לכם שאלה? זקוקים לעזרה? כלקוחות הוטליירס תקבלו מאיתנו תמיכה טלפונית ודיגיטלית למשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע לכל רשת או בית מלון. מוקד התמיכה הטכנית שלנו מאויש על ידי צוות מיומן שעבר הכשרה מקצועית עם אוריינטציה מלונאית מובהקת, וכל אנשיו נותנים מענה ישיר לצרכים התפעוליים של המלונות. אנחנו בהוטליירס מקפידים שצוות מוקד התמיכה שלנו יכיר היטב את הפרויקטים, ויעניק לכם שירות מצוין, תמיכה טכנית מלאה וליווי שוטף תוך שימוש בכלים המתקדמים ביותר. בכל מצב, אורחי המלון שלכם ימשיכו ליהנות מחוויית אירוח מעולה.
שעות פעילות המוקד:
החל מהשעה 17:30 עומד לרשותכם תורן לילה עבור קריאות קריטיות בלבד בטלפון 074-7699000.
תאריך | חג | שעות פעילות |
---|---|---|
22.4.24 | ערב חג פסח | 8:30-14:00 |
23.4.24 | חג | תורן לפניות קריטיות |
24-26.4.24 | חול המועד | 8:30-17:30 |
26.4.24 | יום שישי | 8:30-14:00 |
28.4.24 | ערב חג | 8:30-14:00 |
29.4.24 | חג | תורן לפניות קריטיות |
©2024 Hoteliers – All rights Reserved
באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר.