זרם אדיר של מידע ונתונים הוא רק אחד האתגרים הגדולים שמתמודד איתו ענף המלונאות והאירוח.
כל הדאטה הזה יוצר המון קשיים ומורכבויות, ומחייב אתכם להישאר עם האצבע על העכבר שעות נוספות, לעקוב, להתעדכן ולקבל החלטות חשובות. המציאות הזו מאלצת למצוא פתרונות טכנולוגיים ולהתנהל באסטרטגיה מדויקת יותר עם כלים מתקדמים מבוססי AI (בינה מלאכותית).
כיום, מנהל תשואה משקיע את רוב הזמן באיסוף מידע על ידי שימוש במערכת RMS ובהתאם ממקד קבלת החלטות ומתווה אסטרטגיית מחיר שתניב גידול בתשואה. אז איך יוצרים שילוב מנצח שיעזור למנף הכנסות ולהגדיל רווחים במינימום זמן?
כמנהלי תשואה המפיצים מחירים לערוצי מכירה רבים, אתם ודאי מודעים לבעייתיות של חוסר היכולת לעקוב אחר מקור ההזמנה. DI (Distribution intelligence) הוא כלי המאפשר לנו לאתר את מקור ההזמנה ולהבין איך המלון נמכר בזירות השונות. בשימוש עם DI נוכל לשמור על המחיר אותו נרצה להציג בערוצים השונים, ונצמצם את החשיפה ל-Parity.
כדי לעצב את אסטרטגיית התמחור שלנו נצטרך להבין לעומק את ביצועי המלון, האשכול או הרשת שלכם מול המתחרים. Rate Shopper הוא כלי המסייע לקבל החלטות תמחור מושכלות, תוך שימוש בנתונים בדרך המתקדמת והמקיפה ביותר.
©2024 Hoteliers – All rights Reserved
באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר.